Super lördag!

Vilken fantastisk lördag! Det var ett tag sen jag skrattade så mycket och hade så roligt! Var härligt att få träffa mina efterlängtade söderhamns tjejer :) Idag käkade vi lunch och gick runt och kikade på stan tills jag kände att jag inte orkade vara kvar utan ville bara hem och slänga mig på soffan. Så det är vad jag har gjort resten av dagen. Skönt att bara få ligga och vara seg och inte göra något. Imorgon tänkte jag ta fram lite advent saker. Det är väl på tiden med tanke på att det faktiskt är den första advent idag. Ser fram emot julkalendern den första december men den kommer förmodligen att vara skit dålig, som dom är nu för tiden...
Nä, men vi hörs! Ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0