nu räcker det för idag

Nu har jag pluggat i ett par timmar. Christoffer är en datanörd och sitter och spelar något spel :P Så jag får sitta och kolla på Förkväll tills det vankas Idol och Pizza :)
Igår gjorde vi ett ryck och fixade en hel del här hemma så nu börjar det bli ganska fint här! Det jag dock saknar väldigt mycket är blommor. Det måste inhandlas så fort pengarna kommer in denna månad! Igår insåg jag att en utav mina kurser tar slut i januari. Det blir att söka jobb då! Shit.
Men det ska bli kul att få jobba lite också och inte bara plugga hela tiden.

Nu är det inte långt kvar till första advent! Hihi, myys. Längtar! Jag vill ha jul och nyår nu. Sen kan vinten ta slut i februari nångång, tycker jag. Men den kommer säkert bli längre än nånsin iår.

Nä, nu blir det tv ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0