Julpynt

Idag har jag och Christoffer julpyntat lite. Super mysigt! Jag skulle dock vilja pynta mer med gardiner och sånt.. men är man fattig så får man nöja sig med lite :) Längtar iallafall tills när det är dags för julgran. MYS! (en riktig gran ska jag ha!) Nu sitter jag i soffan och börjar känna mig förkyld. Jag som inte varit sjuk sen jag flyttade till Sundsvall men någon gång måste man väl bli det.. tydligen. Vi får hoppas på att det bara är en liten förkylning och inget värre. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen ska jag sova! Imorgon blir det skola en sväng och sen hoppas jag att Ida hoppar på tåget och kommer hit. :)
Vi får la se hur det blir.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0