80+?

Gud vilka hemska dagar vi haft sedan söndags. Nu har vi fått lite ordning, eller vi kan åtminstonde leva normalt utan att behöva gå i en labyrint för att ta sig någonstans. Skönt att kunna slappa i soffan framför tvn igen efter allt detta slit. Tre stora feta flyttlass blev det och jag och Christoffer fick bära det mesta själv men det gick bra ändå även om vi är ganska slut nu båda två. Känner mig som en gammal kärring, har ont överallt och kan knappt gå. Imorgon ska Christoffer jobba så jag får småpyssla lite själv men framför allt så ska jag lägga ner till på att plugga så det är väl framför allt det jag ska göra. I natt ska jag sova som en björn. HÖRS IMORGON! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0