Underbar väckarklocka!

Idag vaknade man av åskan. Det var mysigt så länge den höll sig en bit bort, men när den var allderles över huset, kändes det lite läskigt. Tyckte till och med att Christoffer skulle släcka lampan och då är jag inte en person som är rädd för åska. Jag är snarare en sån som skrattar åt andra som ligger och skakar under täcket eller springer som en galning för att slänga sig in i en bil. Men nu var det faktiskt ganska läskigt. Istället för att ligga inne så tog vi bussen till stan, kikade runt lite och gick på rådhuskondis. Det var det enda cafét som inte var överbelastat med massa levande själar. Annars har det varit en ganska seg och tröttsam dag.
på kvällen hämtade Frida upp mig för att åka vidare till Ljusne där vi intervjuade två unga föräldrar, Nils och Marie. Det var väldigt trevlig och det var inte lätt att slita ögonen ifrån söta Alma. Den här gången fick jag stå för pennan och Frida fick leka fotograf. Jag borde egentligen sätta mig och skriva reportaget nu medans minnet är färskt. Men jag vet inte om jag har någon energi. Känner mig helt slut i kroppen och skulle behöva massa sömn!
Får se hur det blir...
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0