Suck för mig som är så seg.

Jaha, då har man fått även denna dag att gå. Jag har inte gjort ett piss i dag, har bara legat och slappat vilket kan vara ganska skönt ibland. Men problemet är att jag känner mig så rastlös. Jag vet att jag skulle kunna sätta mig och plugga  till provet, men det blir svårt när man inte har några papper. Just nu känns det som om man har så mycket som man ska hinna med, ändå ligger jag och slöar. Sen gnäller jag om hu mycket jag har att göra och ändå gör jag inget. Konstigt det där, men så är det.

Imorgon firar jag och Christoffer ett år, så då blir det förmodligen massa mys! :) Tiden går så fort, kan inte fatta att det gått ett helt år. Samtidigt som det känns som om vi varit tillsammans i hundra år ibland.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0