SOMMAR!

Guuud vilket underbart väder det har varit ute idag. Synd att jag var helt klädd i svart och höll på att svettas röven av mig! Men det är sånt man får ta, jag är inte bitter. Jag är bara suuper glad att sommaren äntligen är påväg. Det ser inte ut som vi kommer att behöva gå ut på trappan i vinterkläder ändå! :) Just nu sitter jag i datasalen och har historia. Jag ska skriva en uppsats om "De svartas kamp i USA", vilket jag finner väldigt intressant. Jag kan inte fatta att det har varit ett sådant bråk om hudfärger en gång i tiden och att det fortfarande finns kvar lite grann. Det är helt obegripligt! Inte fick jag någon sovmorgon idag heller som jag hade räknat med. Pontus och Frida tyckte att jag skulle kliva upp vid halv nio, så jag fick väl göra det. Igår var jag inte så glad över det, men det var inte så farligt Jag var ganska utvilad ändå.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0