Skola

Sitter i skolan och väntar på att Frida ska skriva klart sin intervju och lyssnar på Yom Dice. Tycker mycket om hans röst! Idag ska jag hem och plugga igen, som vanligt. Imorgon måste jag ta mig upp till multimedian så att jag hinner göra klart det jag ska vara klar med. Känns lite stressigt just nu men det ska nog gå bra. På fredag är sista riktiga dagen i skolan och det känns helt sjukt. Jag längtar som fan tills jag får ställa mig på den där trappen tillsammans med mina klasskamrater och skrika men det känns även väldigt skrämmande och sorgligt. Det ska bli skönt att slippa den här skolan som man nu är så trött på men jag vill inte slippa min klass!
Äsh, det finns inte så mycket att göra åt det just nu.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0