intervju

Hej!

Idag har jag och Frida gjort ännu en intervju. Frida tog pennan och jag tog kameran. För mig går det inte så bra med intervjuandet, jag kan verkligen inte skriva intervjuer. Jag skriver hellst något där jag får hitta på helt själv och skriva vad jag vill. En novell, krönika eller liknande. Men allt för med sig något gott och efter det här kanske jag kan skriva intervjuer, eller iallafall lite bättre. Och det är väl det skolan handlar om? att man ska lära sig nya saker. Så jag antar att det här är väldigt bra för mig, även om det inte är något jag vill ägna resen av livet åt. Skriva, det kommer jag alltid att göra så länge jag får bestämma och låta fantasin flöda. Intervjun kommer nog att bli bra och jag lyckades ta snygga bilder. Wiho!

Nu ska jag skriva lite, hade jag tänkt. Vi får hoppas på att den här dagen är bättre än de tidigare dagarna då jag bara suttit och stirrat mig blind på texten. Kankse kommer jag framåt idag? I hope so.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: mikkess

Haha, tack, eller tack till er! Ni som höll i kameran ;)

Men det var riktigt kul idag, kan inte vänta och se hur det hela blir!

2010-05-11 @ 01:30:06
URL: http://mikkess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0