Hjälp?

Fy fan, vad mycket jag har att göra nu. Jag blir helt snurrig i skallen och vet inte riktigt vad jag ska börja med. Imorgon har jag prov i historia, jag ska ha skrivit minst en krönika till mitt och Fridas UF företag, jag ska skriva ett litet manus om en gammal gubbe som levde för länge sedan och med det manuset ska vi göra en liten film. Jag måste hinna klart med multimedian och jag måste hinna klart med text läxan innan veckans slut. Jag ska skriva en rapport och jag ska skriva en utredande uppsats till historian. Hur ska jag hinna allt? Det känns som om jag måste prioritera..

Gud vad trött jag blir, jag gillar verkligen inte dessa slutspurter. Verkligen inte. Det slutar väl med att jag stressar så mycket så att jag gråter. Det har jag gjort de senaste åren i slutet på året. Men nu är det värre och det känns som om jag har missat en hel del bra betyg för att jag inte har hunnit med. APA.

Nej, nu ska jag fortsätta!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0