det närmar sig, vill jag lova!



Idag har vi tagit studentkort, det vat helt exalterande att sätta på sig klänning, skor, smycken och så klart. Det viktigaste av allt, mössan! Nu är det knappt två veckor kvar tills vi står på trappen och hurrar men först ska vi ha en massa roligt och en massa skratt under dessa två sista veckor! Idag var jag även och hämtade ut mitt och Fridas magasin som blev färdig tryckt idag! Någon som vill köpa? Bara att höra av sig ;) Sen kommer självklart alla som ställde upp på intervjuerna få sig ett varsitt exemplar, men dom får snällt vänta ett tag till nästa tryck.
Idag har jag även blivit klar med alla mina skolarbeten, så det blir inget mer plugg för mig mer på gymnaiet!
WIIIIIIHHHHHOOOO!! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0