36

Just nu sitter jag och försöker skriva ihop några jäkla texter, som jag verkligen inte har lust att skriva. Men det måste ju göras, så jag har inte så mycket till val. Igår var jag och några härliga männsikor från min klass i Stockholm och handlade. Skit kul hade vi, men plånboken gråter. Den är ganska tom..
Hur som helst har jag nu det mesta till studenten 2010! Det ända som saknas nu är några smycken bara.
När mamma slutar ska vi åka och prata med kvinnan som ska sy till min klänning. Hoppas hon kan börja så snart som möjligt börjar känna mig ganska stressad. Kanske får gå naken till balen.. Nej, det hoppas vi verkligen att jag ska slippa!

Vet ni vad som landade i min brevlåda idag då? ;)
Två biljetter till Roxette konserten. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hände med de utlovade bilderna då, va??

2010-05-06 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0