TAKET RASAR!

Dagen har varit väldigt lång och ganska trög. Dagen började med att man vaknade till att det stod folk utanför Ida's rum och pratade. Sedan kom Mia upprört in i rummet och sa att taket kanske rasar in och att vi måste ut så fort som möjligt. Jag och Ida blev livrädda. Vi kastade på oss kläderna och sprang ut. Vi var till och med tvungna att äta frukost ute. Vi stod där en timme och tittade på medan de skottade taket. När brandkåren äntligen kom för att se hur illa det var, så fick vi gå in och äta ordentligt. Det var alltså inte så farligt, som tur var. Annars har vi bara varit sega. Vi har kollat på en mys film och nu ligger vi och kollar på Andra avenyn.

Jag ska hålla mig vaken till två tiden, då Christoffer kommer och hämtar mig.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0