I will kick many asses.

Nu är det full fart på mig! Jag har bestämt mig för att få MVG på historiaprovet. Jag har några dagar på mig att plugga, men det är ett ganska stort prov så det blir svårt att få in allt i huvudet. Men som sagt, jag ska göra så gott jag kan. Jag har bestämt mig för att verkligen satsa nu och jag nöjer mig icke med G:n. Jag vill verkligen komma in på dröm utbildningen, jag har fortfarande en liten, liten chans. Men då gäller det att verkligen ligga i nu den sista tiden. Det är inte lätt att komma in eftersom de kräver höga betyg och det är väldigt många som söker. Tyvärr nekas nästan 1050 peroner varje år.. så ja, det blir inte lätt. Kommer jag inte in, så tänker jag plugga uppp ett år och skaffa mig många fler mvg:n. I won't give up!
Kändes ganska skönt att få ett fett VG på samhällsprovet. Det har iinte mig emot.

Jag har alltså en hel del framför mig dessa två månader, och det kommer bli kämpigt. Men det finns även en hel del att se fram emot. På löradag är det studentkryssning, det ska bli så jäkla roligt!
Idag fick jag hem min as snygga klänning också, som jag tycker väldigt mycket om. För mig som är en fattig liten student så var den ganska dyr, men det var den värd.

Nu ska jag kika lite på play, kanske plugga och sedan förhoppningsvis sova. Jag har haft svårt att sova på sista tiden, vilket gör att man är ganska borta på dagarna. Får hoppas på att det går bättre inatt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg! Ännu snyggare fötter ;p

2010-03-18 @ 19:16:40
Postat av: Malin S

Skitsnygg klänning!! :)

2010-03-18 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0