Ge mig något nytt!

Nu är jag väldigt trött på livet jag lever. Jag vill flytta och skaffa mig ett eget liv, som ingen kan bestäma över. Där ingen kan säga åt mig vad jag ska göra. Jag längtar till den dagen då jag får packa ihop mina saker, handla nya saker och skapa ett eget hem. Där jag kan göra precis vad jag vill. Jag är trött på det här nu och det känns verkligen att jag börjar bli vuxen på riktigt. Åtminstode på vissa plan. Förmodligen kommer jag vara småbarnslig hela livet, men hur kul skulle det vara att vara super vuxen då?

Jag vill leva mitt eget liv. Laga vilken mat jag vill, tvätta och städa när jag får lust. Jag ser speciellt fram emot maten! Jag älskar att laga god mat, men jag älskar också att äta upp den. Jag längtar efter att gå utbilda mig till något som jag verkligen vill och slippa att sitta på media och sucka över alla dumma program som aldrig gör det jag vill.
Nej, jag är ingen "sitta still männsika", jag skulle bli tokig om jag måste sitta på ett kontor och glo. Inte konstigt att jag inte tycker skolan är speciellt rolig? Det jag tyckte mest om var idrotten, men det har man ju inte när man går i trean. Tyvärr.

Hur som helst, jag längtar efter att få göra det jag vill göra. Det var bara det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0