Besviken.

Jag och Ida har haft en dröm om att gå till Norge. Vi hade bestämt oss att vi skulle gå, nu i sommar.
Men som vanligt tänker man lite för optimistiskt. Vi har nu kommit på att det kommer att kosta en jäkla massa pengar. Hur ska det gå ihop med studenten? Det är dyrt att ta studenten, speciellt när man måste belata allt själv. Men sånt är livet. Så det är väl bara att välja. Studenten eller Norge? Egentligen ett ganska enkelt val. För hur många gånger tar man studenten? EN. När kan man gå till Norge? Antagligen när som helst.

Nu är jag sur. Jag är jättesur. JAG ÄR FÖRBANNAD OCH LEDSEN.
Varför kan saker och ting inte vara enklare? Hur kan det kosta pengar att gå?
Man måste väl ha någon slags bensin och när man går är bensinen mat. Mat är dyrt och det är dåligt.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0