Andas.

Imorgon ska jag hålla tal. Jag vet vad jag ska prata om, men ändå inte. Jag känner att det inte är någon ide att skriva ner ett klart tal. Då kommer jag bara läsa pappret rakt av och det är inte så smart. Hellre att det blir lite tystnad då och då. Plus att jag verkligen måste lära mig att inte bara läsa, utan prata. Det får gå hur som helst, jag orkar inte lägga ner någon stor energi. Jag ska försöka att inte vara allt för personlig, det vill jag inte. Men jag vill ändå ha med lite av mina egna erfarenheter och känslor, utan att det blir för mycket. Hur som helst, det får blir bra eller dåligt. Jag orkar inte riktigt bry mig. Ska försöka att inte tänka så mycket på morgondagen. Inte bli nervös, det har jag ingen lust med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0