Surig

Jaha, då var studentveckan över för min del. Min mage orkar liksom inte med all denna alkohol, så det blir lungt för mig ikväll. Nu sitter jag hemma och surar över att jag får vara ensam ikväll, vilket jag tycker är skit tråkigt. Det är värst när man har förväntat sig att man inte ska vara ensam och så blir man det ändå. Då blir jag skit förbannad och det är jag nu. Känner mig otroligt deprimerad över att jag aldrig mer kommer att få sitta nere på media med min underbara klass. Jag vill tillbaka och jag vill ha kvar min klass. Jag kan bara inte fatta att det är så här det ska vara..

Nä, nu ska jag forsätta sura och stänga in mig från omvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0