Det blev ingen stuga..

Idag var det meningen att jag och nårgra utav mina flickor skulle åka till Alfta och mysa i min stuga. Men tyvärr så blev Ida sjuk och det var väl inte så förvånande. Ida blir ofta sjuk och för det mesta när man ska göra något :P
Så vi stannade hemma och åker någon annan dag istället. Hoppas det blir snart för annars blir det väl aldrig av..
Vaknade hos Christoffer av att han spelade as hög musik (som vanligt). ;) Sen åkte vi till faxeholmen och sa upp hans lägenhet. Christoffer drog vidare till Sundsvall och jag stannade hemma och lekte med Frida, Malin och Sanna.
Vi käkade strips och kikade i affärer. Frida hittade en jättesöt klänning åt mig som jag köpte. Jag hade lite beslutsångest ett tag för det är inte den stilen som jag brukar ha riktigt..

Nu är Malin på väg hit och vi ska kolla på Katizi :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0