den kriminella staden..

Tja!

Utgången i onsdags var lyckad och vi hade hur kul som helst. Slutet var dock inte så roligt och det slutade med diverse blåmärken och ett uppsvullet ansikte. Ansiktet har läkt bra och tur var väl det för jag har ingen lust att se ut som en ballong imorgon på balen! Igår blev skolorna bombhotade här i Söderhamn och inatt var det någon som smög sig in hemma hos oss när min lillebror var ensam hemma, så han tog hunden och sprang till en kompis. UH! Läskigt. Jag höll på att skita på mig och var rädd att den skulle sno en massa saker. Polisen kom hit och det var lugnt, inget hade blivit snott och det verkade inte ens som om det hade varit någon här inne.
Men vad är detta för stad egentligen? Snacka om ligist stad. Fy vad trött jag är på alla dessa idioter!!

Ikväll blir det lungt, jag ska sitta hemma och kolla på talang. Senare kanske Ida kommer hit och underhåller mig :)
Nu ska jag laga mat åt mig och bror min.



Mina nya skor som jag köpte idag.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0