Vi får väl se..

Jag vet inte om jag kan ha en blogg. Egentligen. Jag har så myket inom mig som bara vill ut. När jag ska försöka skriva något, så suddar jag ut det jag skrivit minst tre gånger. Jag vet inte om jag vågar öppna mig och berätta för hela världen vad som finns inom mig. Inte för att det är farligt, men det känns så privat att skriva om mina tankar och mina känslor på internet. Om jag skriver något så vill jag inte få frågan "vad menar du med det där?". Jag vill inte svara på sådana frågor. Jag tycker sånt är jätte jobbigt.. Jag har ALLTID skrivit dagbok. Mitt liv finns nedskrivet i ett par gamla böcker som ligger undan gömda någonstans. En riktigt stor hög. Till och från och jag skrivit i dessa böcker. Men sedan hände något och jag slutade skriva. Det gick inte längre.

Men jag vet inte, om blogga är något för mig. Jag vet inte om jag har den egenskapen att dela med mig av mitt inre.

Vi får se..

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0