Vandring

Jag och Ida har bestämt oss för att vi ska vandra till Norge. Nej, inte nu utan det blir liksom i sommar efter studenten. Den 14 juni har vi bestämt oss för att vandringen ska börja, då tar vi vårt pick och pack och börjar traska. Det är inte direkt många som tror på oss, men det här är något vi verkligen ska göra. Det är inte bara prat. Hade det varit så att jag bestämt med någon annan att göra det här så skulle det aldrig bli av, men bara för att det är just jag och Ida så blir det så. Nu ligger vi i min säng och har kollat på tält, ryggsäckar och annat som kan vara bra att ha. JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILL STUDENTEN OCH DENNA VANDRING!

Puss och hej leverpastej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0