Jag har faktiskt gjort något idag.

Efter att jag knappt gjort nånting alls på praktiken här nere på media, så har jag faktiskt börjat jobba.
Upptäckte att även tiden går mycket fortare när man gör något. I två timmar har jag skrivit så det ryker. Det är inte direkt lätt att få ihop den här intervjun, med tanke på att jag knappt vad jag har skrivit. Tror jag ska gå hemmåt snart. Har ingen lust för att göra något idag. Har rock skola idag, men jag vet knappt hur låtarna går i överhuvudtaget. Känns lite onödigt att gå dit, med tanke på att jag inte kan sjunga. Jag menar, det blir svårt att sjunga när man inte vet hur låtarna går... liksom. Vi får se om jag stannar hemma och tränar på texterna istället. Men det känns dumt det med. Vi får se. Hur som helst. Vi hörs väl sen.


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0