Jag har brytit nacken

Gårdagen började med en tripp till Gävle. Det var väldigt trevligt och vi hade väldigt roligt. Jag fick med mig en tröja, en kjol och ett par örhängen hem. Det gjorde ont i plånboken, men garderoben blev glad. Frida var värst som vanligt! Sen fikade jag med Ida och Irma på stan, det var mycket, mycket trevligt! Vi pratade gamla minnen och annan skit. Sen sprang jag och Ida runt på stan som två yra höns. Väl hemma skulle Ida göra slingor på mig, men det gick inte så bra. Jag kom på den smarta idén att jag bara skulle kladda i skiten i hårbotten. Jag fick en gul/ orange rad mitt på huvudet. Jättefint! Som vanligt var vi segast i världen på att göra oss i ordning. Vi och vårat göraossiordninghumör är också väldigt roligt, tycker jag. Hur som helst, det blev en jävligt rolig kväll och när jag vaknade på morgonen märkte jag att nacken var helt trasig. Jag kan inte röra den. Kan bero på att jag headbangade hela kvällen igår. Inget jag tänker göra fler gånger. Fy fan. Mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig! Jag har även haft sönder en spegel som ligger här på golvet i tusen bitar. Så kan det gå med saker som ligger i vägen för Isabelle när hon ska sova. Då flyger allt ur sängen med en jäkla fart, ska ni veta!

Nä, nu ska jag umgås med Ida. Vi ska väl ligga här i sängen och jämra oss.


PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0