Vad är detta?

Jag har hittat massor av snygga skor som jag vill ha. När jag läser på hur hög klacken är står det 9 cm eller till och med 10 cm. Varför? Jag kan inte förstå hur man KAN gå i sådana skor. Är det verkligen möjligt? Okej, det kanske är det. Men varför ska alla snygga skor ha världens jävla klack? Kan någon svara på det? Räcker det inte med fem centimeter? Det går ju, även om det vinglar lite. Känns som om jag borde träna på att lära mig gå i höga skor.
Nä, nu blir jag arg. Verkligen arg. Kan dom inte åtminstonde göra så man får välja höjd på klack själv? :P

Äh, skit samma. Nu sitter jag i min säng. Ensam. Det är inte särskilt roligt. Jag vill inte sova ensam!
Jag kommer aldrig kunna sova. I natt sov jag med Ida, inte ens då gick det att sova. Nej, jag behöver mig karl. ;)

Nu kanske jag ska sluta att tycka synd om mig själv. Ska försöka komma på något roligt att göra istället.

Vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0