Hej hopp!

Igår var vi i Gävle hela dagen, för att få håret fixat inför torsdag. Fridas hår blev klart, men det blev inte mitt. Så jag måste tillbaka imorgon igen för att få det klart. Idag har vi varit i Sundsvall hela dagen på en mässa. Jag snodde åt mig en hel del pennor och godis. Jag köpte även en tjöja av ett UF företag. När vi blev trötta i fötterna satte vi oss och lyssnade till Tomas Dileva's "Vem ska jag tro på". Nu är jag hungrig som en varg och väntar på att maten ska bli klar. Mamma står nere i köket och rullar köttbullar. MUUUMS!
När jag har käkat ska jag packa och sedan ta bussen hem till Christoffer. Tråkigt nog jobbar han. När han kommer hem sover jag väl som en stock, men jag brukar vakna till när han lägger sig i sängen. Det är en mysig känsla, eller hur? När man ligger och sover och plötsligt märker man att sin älskling kommit hem. Okej, detta ska inte blir världens kärleksinlägg..

hur som helst. Det blir att handla lite gott, hoppa på bussen och plugga. Sen blir det förhoppningsvis drömkåken innan läggdags!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0