Fy fan vad kallt det ska vara


Eftersom mina små vänner klagar på att jag aldrig lägger upp några
bilder så lägger jag väl upp denna bild nu då. hihi


Hej! Har precis ätit lite rester från igår. Var sjukt hungrig när jag kom hem och visste att det fanns köttbullar och potatis i kylen. Gamelmosters köttbullar dessutom! Blev du avundsjuk nu Ida? ;) Det förstår jag om du blir, för det är nämligen bland det godaste man kan äta. Bara så nii vet. Idag blev det mössa på huvudet bland allmänheten, håret ser ju ut som jag vet inte vad. Men jag köpte silverschampoo idag som Jenny tipsade mig om. Vi får se när det torkat om det blivit någe bättre. Skolan är som vanligt, vi har ju praktik så vi sitter mest och pratar skit och skrattar oss genom dagarna. Men det är ganska skönt det också, men ibland kan det faktiskt bli lite lång tråkigt.
Det händer väl inte så mycket i mitt liv just nu. Det rullar liksom på. Men det kommer att hända en hel del ändå i februari, så jag kommer att behöva vara ledig ganska mycket.

Ikväll blir det mys med baby. Hoppas jag kan sova denna natt, för det kunde jag inte inatt. Näsan envisades med att snora som en tok. Då är det inte så jäkla lätt att sova.

Nä, nu ska jag torka håret och sen ska jag ut och gå med hunden. Fy, vill inte ut i denna kyla!

Kommentarer
Postat av: en arg och avundsjuk ida

Ja, jag blev jävligt avis. Har redan hunnit kommentera det på bdb när jag såg bilden på köttbullarna ;p haha.

2010-02-01 @ 16:54:31
Postat av: Isabelle

Ja, jag visste att du skulle bli det :P hihi

2010-02-02 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0