The tiger took my family


Jag och Ida sitter och funderar över våran framtid. Ida sitter slukad i datorn och läser om en massa program som hon tycker verkar roliga. Eller.. "helt underbara", som hon säger. Snart får hon väl orgasm också. Själv känner jag lite ångest över att jag varit lite väl slö. Egentligen tycker jag inte att jag varit det, åtminstonde inte i alla ämnen. En del har jag slöat mig igenom. Riktigt pinsamt när man kollar på betygen och vet att man skulle kunna fått ett bra betyg om man bara hade gjort något. NÅTT kunde jag väl ha gjort? Jaja, det är lätt att vara efterklok. Det är väl just vad jag är. Varför? det kan man undra. Jag vill så mycket nu känner jag. Kunde jag inte vetat om det lite tidigare?
Nu kommer någon lite pluggis förmodligen få min plats. Sorgligt.

Nä, nu kanske vi ska sluta sura. Även om jag vill gå Kriminologi programet så kan jag alltid läsa psykologi, sociologi eller rättskunskap. För det är också väldigt roligt! Polis blir jag ju i vilket fall som helst. För in på polisskolan kommer jag lätt som en plätt! ;) Ja, man ska ju vara positiv. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: hemlig person undrar

vad har bilden och rubriken för direkt samband med din så vackra text?

2010-02-08 @ 22:19:25
URL: http://dueettpucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0