Söndag

Vaknade på ett ganska roligt vis idag. Jag drömde att jag gick på en hal isfläck och att jag halkade. Vaknade av världens jävla ryck. Eftersom jag trodde att jag ramlade. Christoffer undrade en aning vad jag höll på med :P
Det blev kalas hemma hos Amanda och Fredrik idag, eftersom Amanda fyller år till veckan. Jag proppade i mig tårta och en massa annat gott. Nu ligger jag hemma i sängen, har precis kollat klart på Ice age. Mycket roligt film! hehe.

Kurrar i magen gör det också, hoppas det blir mat snart. Vad är humöret idag? Jag känner mig lite konstig. Jag hänger liksom inte riktigt med i svängarna, känner jag. Men men, så kan det vara ibland.
Fy, jag tycker inte om mig själv idag. Det måste bli ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0