Sälen.



Nu är jag hemma igen. Det har varit otroligt härligt att få komma bort från denna lilla håla ett tag. Att vara ute i backarna är underbart och jag älskar det. Självklart längtade man även hem, men man ville inte gärna lämna backarna heller. Den dagen jag tjänar mycket pengar och slår helt på egna ben, så kommer jag tillbringa mycket tid i backar. Man slipper tänka och fundera så mycket. Man andas bara in den friska luften och njuter av farten. Sista dagen var jäkligt kall och man var tvungen att värma sig ofta. Tårna blev till is och även i ansiktet växte det fram istappar. Speciellt på Ida som åkte runt med vanliga solglasögon. När hon försökte täcka över ansiktet med halsduken blev det imma på glaset. Hon såg alltså inte ett piss. När hon kom ner från backen såg hon ganska förstörd ut. hon hade is i ögonbryna. Hehe.

Men som sagt det var mycket trevligt, och speciellt med dessa två damer. Det måste göras om! Killarna kanske man ville slå ihjäl ibland. "Look at my horse, my horse is amasing".

Just nu sitter jag hemma hos Christoffer, som jag länktat efter så jag bara ville dö. Han jobbar natt och kommer inte hem förens sent i natt. Jag har kollat på "i taket lyserr stjärnorna " och gråtit en skvätt.
Nu blir det duschen, efter det ska jag kolla på Blåsningen. Sedan blir det sängen med en bok.

Imorgon blir det ingen skola för mig. Är ledig. Jag och Frida sticker till Gävle för att bli klippta och få håret färgat.
Ja, det blir inte mycket skola för mig denna vecka. på tisdag ska jag till Sundsvall och på fredag kommer vi att vara i Gävle hela dagen. På fredag kväll ska vi nämligen leka modeller och gå på en cat walk. Ska bli intressant. Hur många satsar på att jag kommer snubbla? Jag satsar iallafall på det!

BYE!

Kommentarer
Postat av: sweet lemonade

Ouh, that's dirty!

2010-02-22 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0