onsdag- fredag

Nu var det ett tag sen jag skrev något i bloggen. Det blir lätt så eftersom jag är så mycket hos Christoffer. I onsdags hade vi myskväll hemma hos Ida. Vi hade skit kul och superduper mysigt. Jag tycker att vi måste göra det lite oftare. Det var länge sen jag skrattade så mycket. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi härmade roliga karaktärer ur filmer, och vi var rädd för personer som egentligen kanske inte är så skrämmande. Frida skrev som vanligt ner ungfär allt vi sa. När vi skulle sova trängde vi ner oss fyra peroner i en dubbel säng. Jenny valde att sova på madrass, jag förstår henne. Det blev äckligt varmt när vi sov så många i en säng. Som tur var hade Ida lagt en madrass till på golvet för nödfall. Jag somnade klockan fem. Men det var det värt! :)

Nu blir jag lite deprimerad när jag tänker på studenten och att jag måste lämna dessa underbara människor. Och det vill jag inte. Än har vi tid på oss att ha kul, men jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill tacka för den kvällen och bara säga att jag är så glad att jag har er fyra!

Halv nio klev vi upp och gjorde oss i ordning. Jag hoppade på tåget mot Sundsvall, eftersom jag skulle bli klippt av Elin. Håret blev jättefint och det känns skönt att få bort det slitna håret. Sen när jag skulle hem blev tåget inställt, så det blev buss iställlet. I Gnarp fick jag byta till tåg, men det blev en del problem med tåget. Det blev snigelfart nästan hela vägen hem och det tog sin lilla tid. Väl hemma blev det pizza med Christoffer. När vi kom hem somnade jag på soffan. Jag var helt död. Som tur var lyckades han väcka mig innan Made in Sweden började.

Ja? det är väl ungefär vad som hänt..
Idag blev det ingen skola, jag mådde inte super så det kändes bäst att stanna hemma i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0