onormal? kanske en aning...

Jaha, då var klockan mycket och jag ska väl försöka sova. Lycka till Isabelle! Eftersom jag inte har min karl här får jag hämta ninen som ligger kvar på hatthyllan i hallen. Jag lade henne där när jag hade bråttomt i väg till Sundsvall. Hade ingen lust att bära omkring på Ninen bland en massa sundsvallsbor. Varje gång jag går omkring med den bland folk så ja.. mina vänner tycker att den ser missbildad ut nu för tiden. Dom kallar henne för "Sid". Det uppskattas inte utav mig. Inte av Ninen heller för den delen. Okej? vad skriver jag egentligen? Vem skriver egentligen ett blogginlägg om sitt gosedjur? Det är inte särskilt normalt va? Men tydligen så gör jag det.
När man är trött får man fakiskt vara lite onormal. Jag har inget normal att skriva i den här bloggen heller så..

Hur som helst. Ligger och kollar på Skavlan, ett ganska trevligt program. Ska nog göra lite oboy och sedan ska jag kika på 2 1/2 men. Idag har jag varit duktig och "uträtt" lite ärenden på stan. Imorgon blir det fler sådana som måste fixas! Hoppas jag kommer upp i tid imorgon. Eftersom vi har praktik spelar det inte någon större roll när jag kommer. Klockan tolv ska jag fota "Royals and the fat fucks", heter dom typ. Vi får hoppas på att det blir bra bilder iallafall:)

God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0