HAPPY HAPPY HAPPY!

Idag fick jag ett konstigt sms. Mina tankar balanserade lite mellan om det var någon som drev med mig eller om jag faktiskt hade skickat efter något, som jag inte kom ihåg att jag gjort. Lite oroligt var det allt. Men när jag kom tillbaka till skolan visade det sig att även några få av mina klasskompisar fått ett liknande sms. Alltså, att de har paket att hämta ut från posten. Alla väldigt förvirrade. Sen förstod vi, det var studentmössan! Det efterlängtade mössan. Äntligen! Snacka om att vi kvittrade när vi satt i bilen, ett steg närmare att få öppna paketet. konstigt ändå, att man kan blir så uppspelt av en mössa?
Fast det är ju inte vilken mössa som helst heller så...  ;)
Nu längtar jag som tusan!                 


Nu ska jag nog läsa lite, sen ska jag äta mat. Och sen i kväll ska jag på någon jobbig föreläsning. SUCK.
Efter den blir det raka spåret hem till Christoffer. Imorgon åker jag, Ida och Hanna till sälen. Ska bli asa roligt.


    
                    

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0