Gå eller inte gå?

Äntligen! Snart slut på praktiken. Det ska bli skönt att få göra något vettigt igen. Dessa fyra veckor har verkligen tagit död på mig. Hoppar rockskolan idag, känner liskom inte för det. Jag tror iallafall att jag gör det. Vi får se hur jag känner när klockan närmar sig sex. Kanske lika bra att gå ändå? Ikväll kanske det blir quiz med Frida och Lisa. Jag har inte bestämt mig än, men vad ska jag annars göra? Sitta hemma och glo till klockan ett? Nja, kanske blir lite jobbigt det. Just fan, vill ju inte missa Made in sweden. Måste iallafall kika på det först!

Nä, jag tror fasiken att jag går på rockskolan ändå. Ja, det ska jag göra. Lika bra det. Kan ju bli roligt.. man vet aldrig.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0