Mys med film

Sitter i soffan i myskläder och kollar på ensam hemma tre. Det är så mysigt att titta på filmer som alltid visas kring jul med tända ljus, julgran och andra juldekorationer. Egentligen borde jag sitta och plugga just nu och det ska jag göra också! Snart... :P Man måste faktiskt få ligga i soffan och mysa ibland också!
Jag vill fira lilla julafton nu! Kanske blir ikväll? Hoppas! Jag är så nyfiken på klapparna som ligger under granen. Christoffer är så finurlig medan jag har skit svårt att komma på något att ge honom, plus att han aldrig önskar sig något.. men hans klappar blir nog bra, hoppas jag.

Nu ska jag fortsätta mysa ett tag till innan jag tar tag i böckerna.. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0