Mini Jul

Igår hade jag och Christoffer lilla julafton. Vi orkade inte vänta längre på att öppna klapparna som låg under granen ;) Jag fick jättefina julklappar, bortskämd som jag är! Smycken, böcker, smyckesträd, presentkort på hårklippning och snygga underkläder :) Superbra att jag fick klippning för det är något jag tänker på att jag borde göra men jag gör det aldrig för att det är så dyrt! Men nu så :)  Härligt med böcker också, tre stycken! Längtar tills jag får tid över så jag kan börja läsa. (nu när han gav mig böcker så kan han inte heller klaga på att jag läser så myckett :P)Vi kollade på film och åt gottis såklart.
Idag har jag läst ut kriminologiboken och imorgon ska jag börja på nästa. Blev så yr i huvudet efter att ha suttit inne hela dagen så jag tvingade ut mig på en promenad för att få lite luft. Annars håller jag på att skriva ett CV som ska skickas in ikväll. Har gjort ett litet uppehåll nu då jag sitter och väntar på pizza! MUMS.
Ha det bara så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0