äntligen fredag :)

Det går lite trögt här på bloggen, va? När jag kommer hem så lägger jag mig oftast och läser kriminologi böckerna. Om jag inte gör det så försöker jag att bara slappa och ta det lugnt. Det är väl därför jag inte uppdaterar så mycket. En annan aspekt kan ju vara att jag inte har så mycket annat att skriva än "idag har jag pluggat". Det är väl vad som händer.. och det är ju inte så roligt att bara skriva det varje dag. Idag har jag iallafall varit i skolan och skrivit klart uppsatsplanen. Kändes hur skönt som helst att skicka in den! En sak mindre att göra, liksom. Idag ska jag laga mat, plugga och städa. Kanske jag gör lite pepparkakor också? :) Just ja, fredag.. och inge Idol.. vad ska man då titta på ikväll? :O Något annat program som börjar? Kanske någon mysig julfilm om jag har tur! Imorgon ska vi iaf hämta hem en julgran :D och inhandla julgransfot, belysning och glitter. Mys, mys, mys!

Nä, nu ska jag byta om och sätta fart så att det blit någe gjort här. Vi hörs imorgon så kan ni få se hur granen blev:)

Förresten så ska jag aldrig mer åka buss vid fyra tiden i Sundsvall. Fattar inte hur busschaufförerna kan tillåta så mycket folk? Fick samma trängda känsla som jag och Sanna fick uppleva i Stockholm när vi gick i feman. Två små flickor som blev mos! Härligt, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0