zlatan

Idag kom mamma hem med en kattunge som hon varit och hämtat i Bollnäs. Hon har sagt att vi inte ska ha några fler katter men tydligen så ändrade hon sig. Jag blev ganska förvånad när jag kom ner och såg vad hon hade i famnen. Mamma har döpt honom till Zlatan, så nu har vi två katter. Chippen och Zlatan.
Lätt att inte bli kär i den här sötnosen?
Och eftersom jag inte har så mycket för mig så blir det jag som är hemma med bäbisen de första dagarna tills han känner sig riktigt hemma. Egentligen har jag stor lust att åka till Sundsvall men det får bli efter klassträffen som planeras att hållas i helgen. Nä, nu ska jag nog ta och försöka sova.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Idi

Iiiih!!! :D Hur gammal är han??

2010-08-18 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0