Shit.





Jag och Ida för ett antal år sedan. Vill aldrig att detta ska ta slut.
Jag älskar att vara ful med Ida. Det är typ min hobby.


Min dator har blivit fixad och är nu bättre än nånsin. Hur skönt som helst! Speciellt när man varit utan den så länge. Idag har jag och Ida varit nere på stan, vi käkade lunch och fixade lite saker. Efter det gick vi hem till henne och jag försökte mig på att klippa hennes åtta årige bror, vilket slutade i kaos. Han ville inte sitta still och så det blev som det blev. Egentligen hade jag ganska mycket att göra idag men jag har liksom inte haft någon ork. Jag har en hel del som måste bli klart innan jag sticker på söndag. Jag kan verkligen inte fatta att jag ska bo själv, helt ensam. Jag trodde aldrig att jag skulle bli stor men det gick visst fortare än vad jag trott. Det är hemskt, jag vill inte. Samtidigt vill jag inget hellre. Det här har verkligen två sidor...
På onsdag står jag där i min nya lägenhet som jag får inreda precis som jag vill utan att ha en mamma som tjatar på mig. Helt sjukt.

Nu ska jag försöka ta mig kraft till att packa.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0