Jag vill gråta.

Nu sitter jag här i min säng och känner mig allmänt slut. Det finns fotfarande saker som ska göras men jag har verkligen ingen ork så vi får hoppas på att jag får det senare. Hoppas på att Ida kommer hit snart och spenderar min sista kväll här i mitt rum. Det här är sista gången jag kommer att sova i det här rummet som jag har trivts så bra i. Nästa gång jag kommer hit kommer hit och hälsar på så kommer det här att vara Adams rum. Jag vill inte, det känns hemskt. Tänk att man har längtat efter att flytta hemifrån sen man var tretton men nu när man är nitton år och tillräckligt gammal för att kastas ut från fågelboet så vill man helt enklet inte. Okej, visst.. jag vet att jag skulle bli galen om jag stannade kvar här men samtidigt känns det så konstigt. Tänk om det kommer att bli jättetråkigt att bo i Sundsvall? Tänk om jag inte trivs i lägenheten? Äh, nu får jag ta och ge mig!
Det här kommer att gå jättebra! Right?


Kommentarer
Postat av: Syster

Nu fick nästan jag en liten tår i ögat när jag tänker på att min lilla syster ska flytta :) Men klart du kommer fixa det här! Kommer snart upp och hälsar på :)

2010-08-29 @ 19:36:24
URL: http://amandakruger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0