Roboten

Idag fick jag träffa min underbara Christoffer en sväng. Okej, det var bara typ tio minuter. Men det gjorde mig iallafall glad :) Annars känner jag mig som en robot. Gör det jag blir tillsagd att göra, men inte mer. Jag är så otroligt rastlös och har extremt tråkigt. Men jag har egenntligen ingen lust att göra något heller. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen och sova i några dagar. Men tyvärr så går inte det, eftersom jag har världens jäkla sömnproblem. Jag kan inte sova, helt enkelt. Eller sova kan jag, men det tar ungefär sju timmar innan jag kan finna ro. Så just nu känner jag mig som en robot, eller ett ufo. Vi får hoppas på att jag får påskmat idag, då kanske jag blir glad.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0