Mission!

Jag har nu kollat på en massa bilder och har upptäckt att jag saknar massa kläder. Jag fattar inte vart dom har tagit vägen? Så, nu tänkte jag ägna en del av kvällen till att hitta dessa kläder. Annars? Nej, det händer inget speciellt. Vill plugga, men jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra.. så det blir svårt. Eftersom jag inte har något bättre för mig så ska jag leta som en galning efter försvunna kläder. Kan ju vara bra det också, heller hur? Sen ska jag nog lägga mig och läsa boken som jag fick av Christoffer :)

Imorgon har jag några små grejer att fixa, sedan sticker jag och Christoffer till Sundsvall och spenderar natten där. På onsdag blir det shopping. Det ser vi fram emot! Eller, jag gör det iallafall ;) hehe

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0