Jag är som Peter Pan, jag vill aldrig bli vuxen. Inte riktigt iallafall...

Jag har just kollat på London filmen. Jag blir så glad när jag kollar på den! Det är ju helt underbart och jag vill dit igen med min underbara klass. Jag vill inte bli gammal och tråkig. Jag vill leva och ha roligt. "I want to be forever young". Jag ska verkligen ta vara på min tid som ung, den kommer aldrig mer. När man tänker så, då blir jag rädd. Jag kommer aldrig mer att få uppleva den här tiden mer. Man bli inte yngre, man blir bara äldre. Läskigt.
Om 53 dagar går vi ut på trappen. Då är vår gymnasietid över. Det känns spännande och roligt. Men egentligen känns det också väldigt sorgligt och skrämmande.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag måste få bilder av dig!! :D

2010-04-29 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0