Hurra!

Jag har bestämt att jag ska börja röra på mig. Eftersom jag har högt fotvalv får jag lätt benhinneinflammation, så jag måste köpa ett speciellt skoinlägg. Ska göra det så fort jag får pengar! Men jag tänkte börja gå lite smått och göra lite enkla övningar hemma så länge. Jag har även tänkt börja gå ut och gå igen, så det ska jag göra senare idag. Men nu ska jag laga lite mat och när maten är uppäten måste jag plugga. Men sen ska jag ta mig fan ut och röra lite på mig. Tur att det är fint väder ute, då vill man inget annat än att gå ut. Det var annat under snöstorms perioden.

Jag vill även berättat att jag har dragit ner coca cola intaget. Om man jämför nu med för en vecka sen så dricker jag  jävligt lite nu. Ville bara berätta för mina vänner hur duktig jag är. Hoppas bara att det håller i sig.
Är ganska trött på tjockis magen nu. Det är nog ganska lätt att få lite extra fett när man är kär, eftersom man helst ligger inne och myser ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0