HAHAHA!

Tjolahopp!
Idag har jag uträttat en del saker på stan, tänkte skriva "ärenden" men det känns så väldigt vuxet. Så jag skippade det. Hur som helst. Jag har ingen ork att lägga ner på skolan, även om jag verkligen borde göra det. Jag har ingen energi och jag sover inte mycket. Jag kan liksom inte sova, vilket gör så att jag ofta försover mig. INTE kul, det är hemskt. Jag hatar det, men ändå lyckas jag alltid. Men men, skolan är snart slut och då kan man pusta ut. Det är inte så konstigt att man tappar energin när man har så mycket att tänka på, samtidigt som man bara vill ligga och andas.
Imorgon är det fest som gäller! Ska bli riktigt roligt och jag ser faktiskt fram emot det. Ändå kan man inte låta bli att tänka " jag har ju prov på måndag, så jag borde stanna hemma och plugga". Men någon gång måste man ju får roa sig lite?
Sitter just nu och läser lite bloggar. Jag vill bara tipsa er om en blogg som jag älskar.
www.anagina.blogg.se
Hon är en sjukt rolig tjej som ni borde kolla in. Ni kanske inte gillar det, jag vet inte. Jag kanske har dålig humor? Men jag tycker iaf att hon är hur rolig som helst.
Ikväll blir det mys med älskling, annars ska jag inte göra något speciellt idag. Kanske plugga? Nja.. vi får se.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0