Att vara Per Gessle



Titta vad jag hittade på REA idag! Jag visste inte ens om att den här boken finns, och det är ju faktiskt nästan pinsamt när man heter Isabelle Krüger. Hur skulle jag kunna låta bli att inkassera den här boken? Det är hos mig den hör hemma, i min bokhylla.

Idag har jag varit på stan med Frida en stund. Vi fikade, kikade i affärer och båda två kom hem med några påsar. Jag har även varit hos optikern och fixat pappret som jag skulle postat för flera dagar sen, men nu ligger det i den gula lådan och det känns bra. Hoppas på att Christoffer kan hjälpa mig betala, eftersom min internet bank aldrig fungerar som den ska.

Imorgon är det högskoleprov som gäller, hoppas jag kan sova några timmar. Blir ganska jobbigt för min hjärna annars.


HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0