52

Idag vaknade jag av att min telefon pep. Det stod : Grattis! Du har fått sommarjobb. Wiihoo! Vad glad jag blev började studsa i sängen och ruska på Christoffer och skrek att jag fått jobb. Vilken lyckodag! Det ska bli skit roligt att jobba på kollot. Jag har saknat det där stället i flera år och nu får jag komma tillbaka, fast som "kolloledare".
Lite konstig känsla, men jävligt roligt!

Nu sitter jag och väntar på pizza, mums! Sen ska jag och Ida hård plugga hela dagen, hade vi tänkt iallafall. I kväll ska Christoffer förhöra mig och då är det bäst att jag kan allt, för imorgon är det nämligen prov.

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad kul! Jag visste inte att du hade sökt där. Grattis :)

2010-04-20 @ 08:38:14
URL: http://amandakruger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0