11/9

Nu sitter jag hemma hos Idas pappa i Gävle. Vi sitter framför en varsin dator och spelar Farm ville. Ja, jag vet. Det låter helt sjukt, men jag har på något konstigt sätt fastnat för det. i vanliga fall är det inget jag brukar tycka om att sysselsätta mig med. Men jag antar att det har någon slags stimulerande effekt på mig just för tillfället.
Det kan ju också vara så att jag gillar sånt i verkliga livet. Ge mig en bondgård och jag blir lycklig!
Vi har nu ätit mat och den var god. Nu ska vi snart lägga oss till rätta i soffan och kolla på Idol :) Sen får vi se vad som händer. Kanske tar Idas gamla moppe och åker en sväng? :)
Eller så hittar vi på något annat kul.. eller kanske något tråkigt.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit i skolan och lyckades skriva klart min novell! Den blev inte jättebra, kankse inte ens bra, men det får helt enkelt duga nu när jag inte har så mycket inspiration. Men jag känner att den är på väg tillbaka. Äntligen! Det är snart ett år sedan som jag plötsligt en dag helt enkelt inte kunde få ur mig något. Pappret förblev tomt. Men nu känns det som om det snart kommer tillbaka. Men det fanns skäl till varför jag slutade skriva också. Så det kan bli..

Nä, DAGS FÖR IDOL!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0