Just nu ...

Just nu ligger jag och kollar på rent hus och kikar samtidigt runt lite på internet. Igår kände jag mig väldigt trött och imorse när jag vaknade kände jag mig väldigt hängig. Så har jag känt mig hela dagen, men med hjälp av värktabletter så funkar det även om jag mår långt ifrån bra! Hur som helst så blir det bara att ta det lugnt för mig ikväll så jag lämnade skolböckerna hemma. Kändes som om jag behöver få vila ordentligt ikväll och slippa plugga för engångs skull. Jag tror att jag har fått samma förkylning som jag hade i somras och den var inte rolig! Jag hoppas att jag piggar på mig fort, för jag har varken lust eller tid att vara sjuk. Men om jag känner mig lika dålig imorgon så får jag helt enkelt stanna hemma från skolan..

Ikväll är det både Idol och Andra avenyn premiär! :D Egentligen skulle vi vara några stycken hemma hos Malin och ha en liten myskväll där, men det är nog bäst att jag stannar hemma. Både för mig och deras skull! Har jag dregelsjukan igen så ska jag nog undvika att smitta någon, för den sjukdomen är inte trevlig!

Nu ska jag fortsätta sega framför tv:n och äta godiset som min snälla syster varit och handlat åt mig :)

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: puckot

INTE HALSFLUSS. Absolut inte halsfluss. Då bryter jag ihop på dig, kvinna!

2009-09-08 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0