Söndag, söndag, söndag..

Vad mer kan man egentligen säga? Söndag är den dagen när man är väldigt trött och bara ligger och slappar, det är tyvärr så det brukar vara. Man känner ofta att man verkligen vill göra nånting på söndagar, något nyttigt.
Men dagen brukar oftast sluta med att man inte har gjort ett skit. Nu sitter jag ny duschad, bloggar, kollar på MTV och väntar på att Ida ska komma.. funderar på om jag ska plocka upp lite på rummet innan hon kommer, det ligger en hel del saker på golvet ^^ Hatar egentligen när det är stökigt, jag blir irriterad och kan bara tänka på hur jobbigt det är när det ligger saker överallt. Men dessvärre är det inte så kul att städa heller och ganska bekvämt att bara kasta av sig allt på golvet utan att tänka på konsekvenserna.

Nä, nu ska jag göra nånting nyttigt av den här dagen för engångs skull!
Städa, plugga, ta en promenad och leka med Ida :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0